Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(4)
Placówka
bibl. Sieradz
(4)
filia Poddębice
(1)
filia Łask
(2)
filia Zduńska Wola
(2)
Autor
Camarda Sylwia
(6)
Montessori Maria (1870-1952)
(6)
Krolczuk-Wyganowska Luiza
(3)
Siara Olga
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(6)
1945-1989
(4)
1918-1939
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Metoda Montessori
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzina
(1)
Wychowanie dla pokoju
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Wykład
(3)
Antologia
(2)
Mowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W tomie zgromadziliśmy wykłady, w których Maria Montessori, w latach 30. ubiegłego wieku, po raz pierwszy mierzy się z wielkim problemem przyszłości, jaki rysuje się przed ludzkością, i pierszy raz daje żarliwy wyraz swoim refleksjom nad tą tematyką. [ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124895 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Edukacja i potencjał człowieka" to pierwsza w języku polskim publikacja Marii Montessori, której założeniem jest „pomóc nauczycielom zrozumieć potrzeby dziecka po ukończeniu szóstego roku życia”. Skąd i do czego rodzi się sześciolatek? Jakimi narzędziami się posługuje? Jaki teraz jest jego umysł? Autorka uchyla nam rąbka tajemnicy o starszym dziecku, jego całkiem przyziemnych potrzebach i bezkresnych niczym wszechświat możliwościach. [z przedmowy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125483 (1 egz.)
filia Poddębice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowego rozwoju dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na rozwijanie spontaniczności i twórczości oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Maria Montessori określała dzieciństwo jako okres „życia wewnętrznego”, który prowadzi do rozwoju i doskonałości, zaś wartość środowiska wychowawczego mierzyła dostępnością środków niezbędnych do realizacji tego procesu. Metoda Marii Montessori znalazła zwolenników na całym świecie. [od wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124300, 123701 (2 egz.)
filia Zduńska Wola
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46825 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Oddajemy do rąk Czytelników unikatowy zapis wykładów wygłoszonych w Londynie w 1946 roku - pierwszy kurs poprowadzony przez Marię Montessori po powrocie z synem Mariem do Europy po siedmiu latach emigracji, wymuszonej kataklizmem II wojny światowej. "Wykłady londyńskie 1946" trafiają do rąk czytelników w formie, którą cechuje charakterystyczna dla Marii Montessori elegancja. Oby popularyzowały na całym świecie jej mądrość, wiedzę i doświadczenie z korzyścią dla niezliczonych dzieci - dziś i w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124329 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Łask
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 34073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowego rozwoju dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na rozwijanie spontaniczności i twórczości oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Maria Montessori określała dzieciństwo jako okres „życia wewnętrznego”, który prowadzi do rozwoju i doskonałości, zaś wartość środowiska wychowawczego mierzyła dostępnością środków niezbędnych do realizacji tego procesu. Metoda Marii Montessori znalazła zwolenników na całym świecie. [od wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
filia Łask
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33973 (1 egz.)
filia Zduńska Wola
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46765 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej